Friday, January 07, 2011

Promotie Ivaterm in Helpnet


Ma gandeam acum cateva zile, ca am mare nevoie am de un demachiant, care sa nu-mi irite ochii si sa nu lase senzatia de gras pe fata.
Pana acum demachiantul meu pentru ochi era homemade, cu retea de pe DYI, si pot sa spun ca e foarte bun si el, dar na: lenea, lipsa timpului si alte inconveniente m-au facut sa renunt la obiceiul de a-mi mai face damachiantul singura.

Am citit pe mai multe bloguri despre lotiunile micelare. Si cu toate ca pretul pare cam mare pentru niste sticlute in care ai impresia ca ti se vinde apa :P, m-am hotarat ca trebuie sa ma conving singura.

Am vrut sa-mi iau solutia micelara de la Bioderma, dar pentru ca am intrat in farmacie si am gasit-o pe cea de la Ivaterm la promotie doua la pretul uneia, am zis sa o incerc pe ea prima. Costa in jur de 45 ron pachetul.
Produsul isi merita banii. Nu stiu ce face, dar pur si simplu fata mea arata altfel.Probabil curata, foarte bine :D

Deci, pentru cine nu a avut inca o lotiune micelara, ar fi cazul sa va grabiti, pentru ca nu se stie cat tine promotia, avand in vedere ca, de obicei, in farmacii promotiile incep azi si se termina maine.

2 comments:

Unknown said...

hello. promotia asta a inceput tocmai din noiembrie. stiu ca si eu m-am grabit sa imi cumpar ca poate nu mai gasesc...dar surprinzator inca se mai gaseste oferta.
si senzatia de "curatat mai bine" este din cauza micelelor care asta fac. aduna mizeria mai bine. poti sa cauti o poza pe google sa vezi cum arata. :)

Tulpina-Rosie said...

Uau. Am mai aflat ceva.
Deci, am vazut pozele cu micelele, dar nu m-am oprit acolo. Am incercat sa intru in studii mai aprofundate si m-am pierdut in detalii.

Vroiam sa aflu originea lor. Si surpriza...Am aflat ca sunt produse de digestia lipidelor impreuna cu sarurile biliare, in intestine :D
La asta chiar nu ma asteptam.