Thursday, January 20, 2011

Intrebare: Ce-au patit coletele?

Azi vroiam sa dau o comanda pe Fragrance Direct. Problema este ca, astept deja doua colete, care intarzie parca prea mult. Unul de pe Fragrance X, unde am dat comanda pe 24 Noiembrie!!!  sunt deja vreo 8 saptamani si nu stiu incotro sa o apuc, pentru ca cei de la vama imi baga aceeasi replica mereu: ca au intarziat foarte multttt coletele din state...
Mai e o comanda din Anglia de la Eyeko care e "doar" de 18 zile, si tot la fel, inca nu a ajuns.
Deci somebody please help. Daca ati facut comenzi de pe Fragrance Direct in ultimul timp spuneti-mi si mie daca v-au ajuns in timp rezonabil.

4 comments:

Anonymous said...

Mie mi-a fost imprumutat (a se citi furat) un colet venit din UK. Cei din UK ziceau ca a ajuns coletul de cateva zile, iar cei din Romania ca nu a ajuns nimic la ei.
Am aflat intr-un final(din diverse surse) ca stimabilele doamne de la posta s-au folosit de produsele comandate de catre mine(coletul nu era ramburs, asa ca nu era nici o factura la mijloc).
Deci daca astepti un colet la posta si ei zic ca inca n-a ajuns desi trebuia sa ajunga pana acum este foarte probabil ca el sa nu iti mai ajunga. Iti recomand sa stai cat mai mult posibil pe capul lor. Poate poate...
Bafta!

Tulpina-Rosie said...

Multumesc pentru sfat. Cu siguranta o sa ma duc sa le hartuiesc pe doamnele de la posta. Din pacate mai mult de atat nu am ce sa fac. Neavand un numar de urmarire la colete, risc sa raman fara ele :(

Cristina said...

Buna,

In 2011 vrem sa promovam persoane din blogosfera care au un cuvant de spus in ceea ce priveste folosirea produselor de beauty.
Te contactam pentru a-ti propune sa ne acorzi un interviu. Asteptam o adresa de mail unde sa iti trimitem interviul.

Multumim,
Echipa DivaHair.ro

Tulpina-Rosie said...

E-mailul meu se gaseste la sectiunea contact, din profil.
Multumesc