Tuesday, December 28, 2010

Fudge Body Builder review


Saptamanile trecute am dat intamplator de un comentariu pe un blog, unde cineva recomanda site-ul fragrance direct uk.
in materie de parfumuri.

Eu parfum, imi comandasem deja, de pe un alt fragrance(fragrance X), un site din SUA care oferea "free delivery worldwide". Din pacate parfumul acela nu mi-a ajuns nici pana in ziua de azi, cu toate ca au trecut deja 5 saptamani :(. Dar am citit ca asta este in general perioada care trebuie sa treaca ca sa primesti ceva de la ei (intre 3 si 6 saptamani).

In fine, sa revenim insa la Fragrance direct, de unde comanda mi-a ajuns in 4 zile, ca si alte comenzi din uk.

Mi-am comandat Fudge Body Bulilder sampoo and conditioner. Recipientele sunt mari, ca cele de la salon(au 500ml fiecare) si sunt foarte usor de folosit. M-au costat 12.99 lire impreuna, plus transportul care este si el in jur de 2-3 lire.

Sunt produse profesionale si asta se vede de la prima spalare. Nu fac matreata, nu ingrasa, si descurca foarte bine. Dar cel mai mult imi place, ca imi lasa parul fin si vizibil stralucitor.
Le recomand. O sa mai incerc cu siguranta si alte produse Fudge.

Si ca sa se vada efectul am pus si o poza, facuta intr-adevar cu blitzul, dar oricum diferenta nu ar fi prea mare.

No comments: